3 Ιουλίου 2007

Waterlessness. Απόπειρα ξελαμπικαρίσματος.

Τρελό ξενέρωμα χθες βράδυ.
Και μεγάλος σημερινός προβληματισμός.
Ίσως ηλίθιος, αλλά απόλυτα δικαιολογημένος.
Απόπειρα ξελαμπικαρίσματος.
Φούσκωμα ποδηλάτου και βουρ στην παραλία.
Ένταση.
Κρύα η θάλασσα. Πολύ κρύα.
Ακριβώς όπως μου αρέσει.
Αλλιώς θα έκανα ντους στο σπίτι.
Ξάπλωμα στην παραλία.
Η μπλούζα στο κεφάλι και τα μάτια κλειστά.
Χαλάρωση.
Και τσουπ στο μυαλό μου τα λόγια του Ρεμπώ.
Μου τα έστειλε σε μήνυμα ο "παππούς" πριν μέρες.
Ένας από τους ελάχιστους ανθρώπους που καταλαβαίνει.
Καταλαβαίνει τη διάθεσή μου για προβληματισμό, αναζήτηση και δημιουργία.
Αν υπάρχουν αυτά τα τρία.
Αν έχω σχέση μ' αυτά τα τρία.
«Ένας ύπνος ολομέθυστος στην αμμουδιά, αυτό αξίζει, και τ’ άλλα είναι κουραφέξαλα.»


Αφιερωμένο σ' αυτούς που με καταλαβαίνουν. Ελπίζω να καταλαβαίνω κι εγώ. Τουλάχιστον έναν...

7 σχόλια:

Unknown είπε...

μι καταλαβαίνει... τουλάχιστον έτσι θέλει να νομίζει... τουλάχιστον

Marilou είπε...

ax..

Shipwrecked Frontier Pioneer είπε...

Waterlessness... είσαι θεός!!
Πάντως το λιώσιμο στην παραλία είναι καλό reboot.
Τι σε ξενέρωσε, αγόρι μου; Και τι σε προβληματίζει;

abstract type of human είπε...

Αγαπητέ συνοδοιπόρε/σύντροφε/συμμαχητή Sunday, τα λέγαμε...τα είπαμε...τα λέμε...θα τα λέμε...Και ξέρεις εσύ, κράτα γερά!
Όσο για τα λόγια του Ρεμπώ, είναι πολύ επικίνδυνα για μας εδώ στον Βορρά. Για αυτό κάντε τα εσείς εκεί στο Νότο και εμείς θα τα ευχαριστιόμαστε έστω και νοητικά...
Shipwrecked Frontier Pioneer, πολύ εύστοχος ο όρος reboot...;)

sunday είπε...

Narita, κάτι καταλαβαίνεις κι εσύ.

Μαριλού, αχ και βαχ;

SFP, το καλύτερο reboot. Όσο για το ξενέρωμα και τον προβληματισμό από κοντά λέγονται καλύτερα. Αλλά μάλλον ήταν περιττά. Θα δείξει.

FoA, ξέρω ξέρω. Όλο και κάτι θα γίνει. Και να μη γίνει δε χάλασε κι ο κόσμος. Η παραλία εκεί βρίσκεται για το reboot.

Γενικό Υ.Γ. Αλλιώς ξεκίνησε κι αλλιώς τελείωσε το συγκεκριμένο ποστ. Πολύ το γούσταρα.

Ανώνυμος είπε...

Φιλε sunday μην σταματας να δημιουργεις γιατι αλλιως την γ@#$%$

Χαλαρα ερχονται τα καλυτερα.

sunday είπε...

Αλό sokollatos
Συνεχίζω ακάθεκτος με πλήρη χαλάρωση.

Αναζήτηση στα χαμένα