16 Απριλίου 2007

Αυτό το ποτό

Θα βγω... θα πάω στο κλαμπάκι το συνηθισμένο.
Θα βγω μόνος μου, δε θέλω άλλον μαζί μου.
Θα κάτσω στη γωνιά του μπαρ χωρίς να μιλήσω σε κανέναν.
Ούτε στον μπάρμαν. Δε χρειάζεται.
Ξέρει τι πίνω. Drambuie με πάγο και λίγο νερό.
Δε χρειάζεται να ακούσω κανέναν.
Ούτε τη μουσική. Την έχω ακούσει πολλάκις.
Από αυτή τη γωνιά θα τα βλέπω όλα.
Την παρέα στην οποία γιορτάζει κάποιος και έχουν μεθύσει, που φωνάζουν πολύ και κάνουν μαλακίες, χοροπηδώντας στο ρυθμό της μουσικής.
Το ζευγαράκι που χαμουρεύεται πάνω στο subwoofer, ενώ είναι στην καλύτερη φάση της σχέσης τους.
Το άλλο ζευγαράκι που θα προκύψει από το παιχνίδι που μόλις ξεκίνησε.
Τους μεγαλύτερους, ολίγον μεθυσμένους, τύπους στο μπαρ που πιάνουνε κουβέντα με τον μπάρμαν, με τους δίπλα και γενικά με όποιον είναι σε ακτίνα συζήτησης.
Τους χορευτές που έχουν ιδρώσει, μπας και τους προσέξει κάποιος.
Τους χορευτές που γουστάρουν και χορεύουν για την πάρτη τους.
Τον dj με τα ακουστικά στα αυτιά και τα κερασμένα σφηνάκια που πάνε πέρα δώθε.
Την κλασσική χαζογκόμενα, που τους κοιτάζει όλους αλλά αποφεύγει τους πάντες.
Τους πολύ μεθυσμένους από την προηγούμενη παρέα που τρέχουν να ξεράσουν στην τουαλέτα, με κάποιον να τρέχει από πίσω τους.
Όλα θα τα δω.
Αλλά αυτό το ποτό, θα το πιώ μόνος μου.
Θα το τελειώσω... και θα φύγω...
Αλλά δε θα βγω σήμερα... ίσως αύριο...

10 σχόλια:

Shipwrecked Frontier Pioneer είπε...

Μήπως έχει έρθει το πλήρωμα το χρόνου να φύγεις απο το κωλονήσι; Λέω μήπως. Η κατάσταση μοιάζει με τη μέρα της μαρμότας... :-P

Unknown είπε...

για αρχή φύγε από το κωλόμπαρο κ έλα στην παραλία για χαβαλοκαφε και λιωσιμο..Αντε

alex.00 είπε...

i 've been there, don't like it

sunday είπε...

Καλά ρε σεις, με παίρνετε στα σοβαρά; Σα δε ντρεπεστε! Δεν εκτιμάτε τη βαθιά μου σκέψη και την αλοιγορική σημασία της ποίησής μου! ΧΑχΑχαασφκγηδ(και πέθανα)

BushidoCougar είπε...

Φίλε Sunday, όταν γίνεις μεγάλος ποιητής μην μας ξεχάσεις εμάς τους κοινούς θνητούς!
Υ.Γ. Πολύ καλό το post σου, συνέχισε έτσι!

sunday είπε...

Αγαπητέ Cougar! Θα το σκεφτώ ειλικρινά, γιατί δεν ξέρω αν θα προλαβαίνω μεσα στην έντονη κοσμική ζωή που θα ζω. Αλλά θα ρίχνω και καμιά ματιά και προς τα κάτω. χιχιχι. Χαίρομαι που σ' άρεσε το ποστ. Κι η πλάκα είναι ότι δε διάβαζα ποτέ ποίηση. Δε μ'άρεσε. Λες ν'αρχίσω; Μπααααα...

alex.00 είπε...

Γραφω και εγω ποιηματα...να σας πω ενα καινουριο...?

Βας
Βας
Βας
ο Παρασκευας!
Βας
Βας
Βας
ο Παρασκευας!

BushidoCougar είπε...

alex for president!! :)

alex.00 είπε...

Cougar με τιμα η προταση σου αλλα νομιζω τα παραλες...
Εγω ενα απλο επος εγραψα και τιποτα παραπανω!

sunday είπε...

Νομίζω πως στην μετέπειτα έντονη κοσμική μου ζωή θα σε βλέπω συχνά alex!

Αναζήτηση στα χαμένα